Parfum de Timişoara

DSC_0014blog

 După cum puteţi vedea în titlu , azi am făcut o mică ieşire în Timişoara. Iubesc Timişoara , e oraşul meu de suflet. Poate chiar recunoaşteţi locul . Dacă nu, vă spun eu, e pe acoperiş la Iulius.

  Având în vedere că ziua nu a fost menită plimbărilor lungi (mai mult sau mai puţin datorită vremii), am ales nişte platforme înalte, uşor decupate în faţă. Skinny jeans , nu poţi da greş cu ei + o bluziţă casual , uşoară .

DSC_0023blog

DSC_0025blog

DSC_0029


DSC_0037

DSC_0034 DSC_0031

    Ce-mi place cel mai mult la negru e că merge cu orice . Cu toate că în majoritatea timpului prefer stilul “get out of your comfort zone” , am momente când prefer să o “keep it simple” .

  Deasemenea , cerceii tip perle / diamante merg cam la orice. Dacă ar fi să am o singură pereche de cercei, probabil aş oscila între cercei tip diamant şi cercei tip perlă , cum am purtat astăzi. Cât despre brăţări, ambele pe care le-am purtat azi, le-am purtat din valoare sentimentală, nu pentru că se potriveau sau nu cu ţinuta.

   O nouă obsesie a mea sunt inelele. Am impresia că o fată nu poate avea niciodată destule inele, la fel cum nu poate avea destule perechi de pantofi.

   În ultimul rând vreau să vorbesc despre pantofi. De vreo 2 ani încoace, platformele au acaparat atenţia sexului feminin şi uite că nu ne mai săturăm de ele. Adevărul e că sunt uşoare şi muult mai comode decât clasicii pantofi cu toc. Platformele sunt făcute pentru a umbla în ele, pe când pantofii cu toc sunt făcuţi pentru ca femeile să se simtă superioare. În momentul în care încalţi o pereche de pantofi cu toc, simţi cum o superioritate de neegalat se dezlănţuie în tine, până când te copleşeşte. Cineva spunea că pantofii cu toc au fost inventaţi pentru ca femeia să calce elegant lumea în picioare. Total de acord. Pentru mine una, această regulă se aplică şi la platforme, dar nu pentru toată lumea.

  Şiiiii, cam atât pentru azi. Scuzaţi-mi expresiile sărace dar de ceva mai mult de un an ţin un blog în limba engleză, deci a trecut ceva vreme de când am scris un articol în limba română. Sper că ţinuta v-a inspirat în vreun fel sau altul, chiar aş vrea să văd poze dacă o recreaţi. Puteţi trimite poze pe urban.style.democracy @gmail.com .

Bluză – Terranova
Pantaloni – Bershka
Pantofi – Bershka
Brăţări – Terranova(curea) , random gifted din Madrid
Inele – H&M , Bershka(Love)
Cercei – Little Bijoux

  V-am pupat,

 -A

3 thoughts on “Parfum de Timişoara

Leave a Reply

